שאלות ותשובות

איך מבצעים הזמנה באתר?

בחרו את הפריטים שברצונכם לרכוש, סמנו אותם והוסיפו לסל הקניות. משם תוכלו לעבור על ידי לחיצה על כפתור מעבר עגלת קניות שנמצא בצד שמאל למעלה. בעמוד הקופה תתבקשו להזין את השדות הקיימים כמו: כתובת המשלוח, איש קשר, טלפון, שיטת משלוח ואמצעי התשלום. בשלב זה תפתח אפשרות להזין את פרטי כרטיס האשראי. לאחר שהשלמתם את הרכישה בהצלחה תעברו לעמוד אישור הרכישה בו ניתן לבחור את סוג המשלוח שתרצו.

 

איך נרשמים לאתר?

זה פשוט וקל!
על מנת להירשם לאתר כל שצריך לעשות הוא להתחיל להוסיף מוצרים להזמנה ואז תידרשו להזין את פרטיכם האישיים כגון: שם מלא ואת כתובת הדוא”ל שלכם. בנוסף, תתבקשו לבחור סיסמה להרשמה.

שם המשתמש יהיה כתובת המייל איתה נרשתם.

 


אפשר לעשות הזמנה טלפונית?    

בטח!
אנחנו כאן בשבילכם מיום א’ עד ה’. שעות הפעילות שלנו הן 8:00-17:00. להזמנה טלפונית התקשרו לטלפון 03-9529998 שלוחה 1 ונשמח לסייע, לייעץ ולבצע עבורכם את ההזמנה.

 

כל המוצרים זמינים במלאי?

מרבית המוצרים זמינים במלאי באופן שוטף.
מומלץ לוודא איתנו טלפונית שהמוצר קיים במלאי לפני שמגיעים לקחת.
במידה ובוצעה הזמנה ותשלום באתר, והמוצר חסר במלאי, אנו נדאג להזמינו מהספק במהירות האפשרית על מנת לספק לכם בזמן הקצר ביותר.

 

איך משתמשים בסינון?

ניתן להציג מוצרים על פי המאפיינים שלהם ולסנן לפי פרמטרים נבחרים.
יש לסמן וי בעמודת הסימון בצד ימין.



איך רואים מידע טכני של מוצר?

בדף המוצר יש אפשרויות רבות לצפייה במאפייני המוצר.
בלשונית מפרט מוצגים מאפיינים המוצר – אורך, רוחב, כושר נשיאה וכו'
בלשונית
מידע טכני ניתן להוריד מסמך PDF מצורף אודות המוצר.
בלשונית
סרטון ניתן לצפות בסרטון וידאו אודות המוצר.
מתחת לשם המוצר מוצגות קוביות צבע אשר לחיצה עליהם תשנה את צבע המוצר.

 


מתי אחויב על ההזמנה שלי?

החיוב יתבצע רק לאחר אימות פרטי כרטיס האשראי וקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע הרכישה. 
רק אז תיחשב ההזמנה כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנתם – כל זאת בתנאי שפרטי ההזמנה נקלטו בהצלחה במערכת, ובלבד שהפריטים שהזמנתם מצויים במלאי
.

לכמה תשלומים אפשר לחלק את התשלום?

האתר תומך בחלוקה לתשלום אחד.


האם אפשר לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי (ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט ודיינרס)

 

האם המחירים באתר כוללים מע”מ?

כן, כל המחירים כוללים מע”מ אלא אם צוין מפורשות אחרת.

 

הזמנת פריטים ואישור הזמנה

לאחר ביצוע ההזמנה יישלח (תוך מספר דקות) מייל עם פרטי ההזמנה ומספרה, למייל אותו בחרתם להזין בחשבונכם באתר.
לתשומת לבכם, מייל זה אינו מעיד על אישור ההזמנה אלא על כך שפרטיכם נקלטו במערכת בהצלחה והליך סליקת האשראי התבצע במלואו.

 

איך אפשר לעדכן פרטים?

לעדכון פרטים עליכם להתחבר לחשבונכם ולגשת אל החשבון שלי > עדכון פרטים אישיים
שם תוכלו לבצע עדכון ושינוי של פרטים כמו מספר טלפון, כתובת למשלוח, מייל ושם משתמש.

 

שינוי כתובת בהזמנה שבוצעה

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-17:00 בטלפון 03-9529998.
לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת
info@adrtrading.co.il ונטפל בנושא.

 

היסטוריית ההזמנות שלי

על מנת לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכם, יש לגשת אל החשבון שלי > הזמנות קודמות.

 

במידה וברצונכם לבטל הזמנה

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-17:00 בטלפון 03-9529998.
לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת
info@ adrtrading.co.il  ונטפל בנושא.

 

שכחתי סיסמה    

לא נורא, תמיד אפשר לשחזר.
בביצוע הזמנה חדשה, לאחר בחירת הפריטים והוספתם לסל תועברו למסך "הזדהות".
במסך לחצו על "שכחת סיסמא?" וייפתח חלון בו יש להכניס את כתובת הדוא"ל איתה נרשמתם לאתר.


 

שינוי סיסמה

גשו אל "החשבון שלי" שנמצא בחלקו השמאלי העליון של האתר > שינוי סיסמא.

 


הרשמה לניוזלטר שלנו

החלטתם להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל הטבות, קופונים ומידע לפני כולם? מעולה!
גשו אל תחתית עמוד הבית מצד ימין והשלימו את הפעולה
.

מה ההבדל בין כתובת למשלוח לבין כתובת לחיוב?

כתובת למשלוח היא הכתובת אליה תסופק ההזמנה. כתובת לחיוב היא כתובת הגורם המשלם, כלומר בעל כרטיס האשראי.
חשבונית ההזמנה נשלחת לכתובת המייל המעודכנת ב”חשבון שלי
”.

מתי אפשר לבצע הזמנות באתר?   

האתר פעיל 24/7, ולכן תוכלו לבצע הזמנה באתר מתי שרק תרצו.

 

עגלת הקניות

בעגלת הקניות תוכלו לצפות בכל המוצרים שהוספתם לסל. תוכלו לעדכן את הכמות שלהם ואף להסיר אותם מהסל.
בנוסף, מכאן תוכלו להמשיך בקניות או לגשת לקופה להשלמת תהליך ההזמנה
.

 

האם האתר שלכם מאובטח?

האתר מאובטח על פי התקנים המחמירים ביותר שנקבעו על ידי חברות הסליקה בישראל(SSL),  ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה.

 

מימוש קופון הנחה

למימוש קופון הנחה, יש לגשת בסיום הוספת הפריטים שברצונכם לרכוש, לעמוד הקופה ולהזין את קוד הקופון בשדה > נא להזין קוד קופון אם יש ברשותך ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור “הפעל קופון”.
אנו ממליצים לכם להירשם לניוזלטר שלנו, מדי פעם אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם במידע חדש, קופונים ומבצעים אטרקטיביים ושווים במיוחד
.

 

אספקה ומשלוחים

הפריטים שרכשת יישלחו אליך באמצעות חברת שליחויות "רץ משלוחים".  החלוקה תתבצע בכפוף לתנאי ההספקה של חברת ההפצה.

לאיזו כתובת מומלץ להזמין את המשלוח? כתובת הבית/עבודה?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה. (הכתובת בה אתם נמצאים ברוב שעות היום).

 

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

בוודאי! יש לבחור באפשרות של איסוף עצמי במעמד ההזמנה.
האיסוף העצמי מתבצע בימי א-ה בין השעות 08:00 – 17:00.
לבירורים נוספים ניתן להתקשר ל 03-9529998 שלוחה 1

.

עלויות משלוח

שליח עד הבית ברכישה מעל 299 ש”ח – חינם
שליח עד הבית ברכישה מעל 99 ש”ח – 15 ₪
שליח עד הבית – 46 ₪
איסוף עצמי – חינם

ניתן לשלוח חבילות קטנות בלבד!
כפועל יוצא, פרופילים ארוכים / מוטות אלומיניום ארוכים / קרניזים / עיטורי עץ ארוכים - באיסוף עצמי מסניף ראשל"צ או ירושלים.
אין משלוח על מוצרים ארוכים מ 50 ס"מ!

 

האם אני חייב להיות בבית בזמן קבלת המשלוח?

כן. במידה והזמנתם מוצר באמצעות שליח, אתם חייבים להיות בכתובת שאליה הזמנתם את המוצר. ברגע שהשליח יצא לכיוונכם, הוא יתאם אתכם את מסירת המשלוח. בנוסף, תקבלו על כך גם התראת SMS  לטלפון הנייד שלכם.

שימו ♥ – המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת שיהיה לכם נוח לקבל בה את המשלוח בשעות הללו, למשל בכתובת מקום העבודה/ אצל השכנה הנחמדה וכדומה.

 

החזרת מוצרים

האם ניתן להחזיר מוצרים?

כן, ניתן להחזיר את המוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. ראשיתיש לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש וכי הוא מוחזר באריזתו המקורית (שלא נפתחה)
את המוצר יש להחזיר לא יאוחר מ-14 יום מיום קבלתו. יש לשלוח לנו אותו דרך דואר ישראל לכתובת: דוד רזיאל 1, ראשון לציון או לחילפין להביאו למחסן הראשי בראשל"צ.
ברגע שנקבל את המוצר חזרה נזכה אתכם זיכוי כספי מלא ואישור אודות הזיכוי יישלח אליכם למייל
.

 

מה אני עושה במקרה של מוצר פגום?

במקרה של מוצר פגום, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-9529998 ונשמח לסייע ולטפל בנושא.

 

איך אתם מזכים אותי?

אנחנו מזכים את אמצעי התשלום בו חויבת עבור ההזמנה. עם אישור הזיכוי תישלח אליכם חשבונית במייל.
במידה ולא ראיתם זיכוי לחשבונכם בתוך 14 ימי עסקים, צרו עמנו קשר באמצעות עמוד צור הקשר שבאתר, במייל
info@adrtrading.co.il או באמצעות הטלפון 03-9529998 ונשמח לסייע.